Karya Si Pemuda

Karya Si Pemuda
Manusia Insan Seni

Tuesday, October 11, 2011

Weekend shooting...

salam semua...
tanggal 9 oktober 2011 baru-baru nih aku de trun kat kl.. nak usha2 dslr model canon.. al-maklumlah, aku xcited sikit kalu bab2 dslr..hobi baru katakan... insyaALLAH, kalau ade rezeki aku, bln 12 nih aku de invite pi shoot modeling2 kat KL and ade beberapa agenda lain..so, dapatlah sedikit sebanyak elaun tambahan...haha..


Hurm...berbalik pada tarikh 9 okt tuh, aku kluar bersama seorang sahabat aku nih.. die nih pun pakar dalam bab2 mengenali dslr nih.. byk bnde aku blajar dari die.. so,pe yg kteorg buat is pi BB kat tgh2 jln tuh..kteorg shoot mcm2..seronok gak la..sbb buat2 tak malu..org tgk mcm bdk2 nih buat asgnmnt plak..haha...tp best lah..


terbaik..kawan aku snap...syok gile time nih..lepaskan tension yg terbuku sekejap..haha..


nihlah member aku..Acu mojojo namenye..haha.. bengong sikit...hua3...


nih plak..aku yg shoot...gile kan..hahaha


haaaaa..pe yg korang rase tentang pic nih?? ade value x?? haha....
pendapat aku pic nih memperlihatkan ade 2 lambang yang diminati oleh kanak2 hatta, org tua pun suke..Faizal tahir pun minat bnde nih...korang nmpk x ade logo "batman" n "superman" haaaa...kedai tuh lah yg jadi focal point n the signage UNIGLO..prasaan x? some of aesthetic..hihi..
yang plak??? hehek!!!!

No comments: