Karya Si Pemuda

Karya Si Pemuda
Manusia Insan Seni

Wednesday, October 26, 2011

HOT F.M ZOOMERZ

Ujibakat Penyampai radio Hot fm dan ahli Zoomerz Hot fm telah diadakan pada 23hb oktober yang lalu so, aku try la cuba nasib mana tau ade rezeki aku tuk jadi penyampai radio ke? hehe...nak tengok sejauh mane bakat aku nih jer.. tp alhamdulillah akhirnya aku tau jugak tahap aku kat mane..ade lah peluang tuh jadi penyampai satu hari nanti..insyaALLAH..


antara peserta2 yang hadir pada hari tu x terkecuali jugak aku...yang kat pintu..sbb ramai sngt org time tuh terpaksa lah berdiri..time nih si DJ LEYA sedang memberi taklimat mengenai audition nih..memang sempoi..:)



2 comments:

salix babylonica said...

aku dh agk... mst bdk ni nk g interview... cayala... gudluck ne.. hehe

SiPenglipurLara said...

its ok xpat kali nie pon next time trylagi yee..=)