Karya Si Pemuda

Karya Si Pemuda
Manusia Insan Seni

Tuesday, October 18, 2011

Photoshoot at Sunway Pyramid

salam semua, haha... sorry aku nih biase2 lewat2 malam gini suke upgrade blog.. tenang and tak banyak masalah..kalau ada pun just be cool..InsyaALLAH, ALLAH akan tolong hamba-hambanya yg dalam kesusahan..yang penting ikhlas.. betu tak? okey la... berkenaan topik tuk harini,aku nak sharing about saturday baru2 nih... byk gile program yang aku buat..memang x sempat nak ke reunion member sek. rendah kat Wangsawalk.. xpe2 ade rezeki kite jupe k.. memang pack gile jadual.. tapi salah satunya tittle kat atas tuh...

aku snap pic kat area2 Sunway Pyramid with my frenz Nizuan a.k.a Butang.. memang enjoy, sbab kebetulan plak ade Gig underground n skate tournement... byk gak la kte org shoot... jap lg korang tgk eh...

sbab sebut je pasal "indie" tu lah salah satu trend remaja sekarang x terkecuali aku jugak... aku suke dengar lagu indie nih...sbb instrument die best.. bunyi drum yg stylo...siap kaki aku gedik2 lagi time dieorg main... hehek!
pic nih kat center of pyramid kat water feature..memang nice..bertemakan perayaan depavalli..

This is some of planting that has been use in in this theme with included indian people when their celebration depavalli.. sometime kita hanya tengok view je tp tak tau identiti landskap yang sering digunakan oleh masyarakat kita..even, malaysia sndiri pun kita tak tau nk explain concept melayu tradisional lebih detail..tp kita bangga sebab banyak kaum yang ada kat malaysia nih kan..hehek!
nih plak view to Ice Skating punyer tempat..hurm..kat sini, aku pernah main skali jer tuh pun sbb nak teman anak buah aku main...hehe..kalu x..xde maknenyer aku nk main...hehe.. tp bestlah time main tuh smpai kaki pun penat.. dah lah jatuh 2, 3 kali... buat slumberr sudah.. haha..
haaa...nih view to Sunway Lagoon...tp kebetulan plak ade org ngah setting place tuk Fan2 MU sbb pada malam tuh ade perlawanan antara Liverpool Vs Man. United...hehe.. aku mlm tuh tgk kat umah..hehe
hehe...nih skate punyer gelanggang permainan..time nih tgh show off lah...disamping tuh ade Gig sebelah kanan..meme terbaek!!!
last skali...Gig pada pentang tuh...layan abes..n after that aku n butang lepak kat Canai SS15... order roti bakar...haha

No comments: