Karya Si Pemuda

Karya Si Pemuda
Manusia Insan Seni

Tuesday, May 15, 2012

Siasatan Grezz Origami & Nico



Nih lah aktiviti kelmarin..sebab tension sangat buat keje..aku layan buat menatang  nih..tapi layan jugak sebab fokus n syok gila bila dapat hasilkan something yang kite tekun..dan ni lah hasilnya.. owh ye..paper kecik yg colour2 nih is part of my schedule yg aku sendiri plan..so,takde lah nk tergopoh-gapah.. skrg, byk benda aku belajar.. thanks to Allah.. Insyaallah tinggal lebih kurang 4 weeks tuk aku pulun habis-habisan kat Uitm dihatiku ni as a student..haha.. nanti takde chan dah.. hahaks!
 Okay, harini aku belajar jadi papaprazi kat studio boboyot and gugurl 8 kental.. so, jom menjelajah bersama Nico and Grezz...

-pesanan dari Nico-

 
Studio life

perghh...mun sempat lagi posing time mkn..lapo yerr?? haha..

Nih boboyot punye studio

-Pesanan dari Grezz- See you next time

No comments: